2013. szeptember 7., szombat

TIGI sampon, Schwarzkopf Perfect Mousse hajfesték, vagyis hajas bevásárlónapot tartottam

Tegnap utána számoltam, hogy a DM-ben nagyon jó akció van/volt. Az egyik még tart: 50 pont ellenében egy joker termékre 25% kedvezmény adnak és ami a legjobb, hogy több kupont is felhasználhatsz egy vásárláson belül Ezen kívül volt még egy 10%- os végösszegi kedvezményes kuponon, amit a Facebookról lehetett letölteni, de ez csak két napig volt érvényben (09.05-06) és ráadásul szeptember 11-ig extra 100 pont jóváírás jár 4000,-Ft felett. Na, szóval osztottam szoroztam, hogy ez nekem most  nagyon megéri, ezért a végeredmény, hogy felhasználtam 150 pontot, de cserébe kaptam 114 pontot, 25+10% kedvezményt és így "megspóroltam" összesen 1735,-Ft-ot. 
A DM-es akciók közül csak a hajfestékeket mutatom, mert a többi hétköznapi bevásárlás részét képezte.

Schwarzkopf Perfect Mousse hajfesték: Eredeti ára 1499,-Ft, ami szerintem már önmagában korrekt, de az összes kedvezményemet felhasználva 1012,- Ft-ért nekem főnyeremény. Bevallom, a házi hajfestést utáltam, de két hónapja, úgy döntöttem megszorító intézkedéseket vezetek be mivel a havi fodrász költésem nagyon magas, így ezt szerettem volna lefaragni. Hosszú hajam van, amit persze nem kell mindig teljesen  befesteni, de így is macera, ráadásul iszonyú gyorsan nő a hajam és 18 éves koromtól őszülök pechemre. Én vagyok a család fekete báránya, mert mindkét szülőm kb. 60 éves koruk felett kezdtek el őszülni és a nővérem sem panaszkodhat. Bezzeg itt vagyok én, imádom a hajam és ha nem lenne ez a "kis" probléma, akkor sose jutna eszembe hajat festeni, na de muszáj és legjobb esetben is 4 hetente (de inkább három, mert tényleg veszett tempóban nő).
2 hónapja vettem először ezt a típusú festéket, mert nagyon megtetszett a hab állaga. Nem kell kenegetni úgyhogy óriási plusz pont. A képeken láthatjátok, hogy két különböző színt vásároltam meg. Ez azért van, mert eddig ezt a kettőt próbáltam, de még mindig nem tudom eldöntetni, melyik tetszik jobban, ezért most megvettem újra mind a kettőt és adok nekik még egy esélyt.
Ha érdekel titeket, akkor szívesen írok hosszabban a termékről, jelezzétek kommentben!

Ha már ennyi pénzt spóroltam a hajfestésen, gondoltam kipróbálok valami professzionális sampont és beszabadultam egy nagyon jó fodrászkellékes boltba.  Mondanom sem kell, hogy iszonyú jó termékek vannak ott. Találtam olyan sampont ami 7000,-Ft-ba került. Egyszer majd biztosan kipróbálom, de most egy TIGI-re esett a választásom, aminek az ára szintén nem drogériás: 2390,-Ft és 250 ml. Teljes nevén BEAD HEAD TIGI epic volume shampon, és leírása alapján: "Szulfátmentes sampon bombasztikus dúsító hatása új magasságokba emeli a hajad, dacolva a gravitációval."
Ma fogom először használni, úgyhogy meglátjuk azt a bombasztikus hatást. Róla is írok majd tesztet, ha szeretnétek.


A végére még egy csomag szilikonos hajgumi, amit a Müllerben vettem 595,-Ft -ért. Nagyon megörültem, hogy találtam sötétbarnát, erre tessék, nézzétek meg! Ha egyszer kihúzod, azonnal megváltozik a színe és világos lesz. Szuper, még jó, hogy pont az lett volna a cél, hogy a hajam színével megegyezőt vegyek. Ez elég bosszantó és most kérdés, hogy ha a feketét választom, jobban járok, vagy az meg szürkére változott volna? 
Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold új, PARFÜM oldalamat is!

2 megjegyzés:

  1. Ugyanezzel festettem hajam, először borzalmasan foltos lett, utána pedig...utána is. Pedig gyakorlott hajfestő vagyok, nekem jobban bejönnek a krémhajfestékek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? Na ez érdekes, mert én pont a foltosodás elkerülése végett is tettem le a voksom mellette. Ezt a habot szerintem tényleg annyira könnyű beledolgozni a hajba, mint egy sampont, de hát ízlések és pofonok:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...