2013. augusztus 23., péntek

HÁDA turis szerzemények

Imádok a Hádában vásárolni és főleg most, hogy mindenre 50%-os kedvezmény van, így még gyakoribb látogató vagyok az üzleteikben. A bemutatott ruhák átlag ára 690-990Ft között mozog és természetesen nem egyszeri vásárlás, hanem többszöri, kitartó, "fáradtságos" munka eredménye. Szinte mindegyik új, címkés, de minimum hibátlan állapotú darab.
George sötétkék alapon, fehér szívecskés, peplum szabású blúz. Mit mondjak, imádom, rám szabták és egy szűk sötétkék farmerrel nagyon jól néz ki.



Amiről találtam a neten hivatalos képet, azt bizony levadásztam, mert egyrészt olyan jó érzés, ha egy-egy darab még mindig megtalálható valamelyik webshopban, másrészt  meg lényegesen jobbak a képek és ti is könnyebben el tudjátok képzelni, milyen felvéve.
George óriás méretű horgony mintás blúz. Tisztázzuk, hogy az angol méretezés szerint 8-10-es méretű ruhákra van szükségem, ez viszont egy hatalmas darab. Akkor minek is nekem ez? Hát a minta miatt! Egyik következő projektem lesz, hogy vagy egy rövid nadrágot, vagy egy pólót szabok és varrok magamnak belőle, mert odáig vagyok ezért a horgony mintáért.
 Ugye milyen jól néz ki?
Dorothy Perkins lila virágos romantikus ruha. Ezt is rám öntötték és a vállfán sehogy nem mutat, de talán a babán látszik, menyire jó a szabása. Nekem kicsit olyan Katalin hercegnős és ezért is tetszett meg.


George Disney póló vagy ruha. Egyszerűen cuki és itthonra remek lesz, akár csak úgy magában, vagy egy leggings-el. 
Oasis virágos átlapolós ruha. Bella donna, Monica Bellucci, Dolce Vita ezek jutottak eszembe erről a ruháról mikor megláttam és mivel nagyon közel áll hozzám ez a stílus így örültem, hogy rátaláltam.
Oasis fekete alapon piros-narancs szívecskés harang szabású ruha. Hát ez a vállfán szintén sehogy nem mutat, úgyhogy nagyon örülök, hogy találtam hozzá képet. Elegáns és romantikus a hétköznapokra és nagyon jól karcsúsít. 


Van ám még egy-két dolog, amit vásároltam, csak ezeket most nagyon szerettem volna megmutatni nektek, mert szerintem jó kis darabok és újra itt a hétvége, lehet menni vadászni. Remélem meghoztam a kedveteket egy jó kis turi körúthoz és aztán beszámoltok róla.
Közben ne feledjétek, hogy tart a játék! Kattints a képre és játssz velem!


Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold új, PARFÜM oldalamat is!

8 megjegyzés:

  1. az a szivecskés peplum nagyon széééééép:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jókat találtál. Nekem még eddig semmit se sikerült. Alacsony vagyok, kicsi ruhák kellenek és a turikban nem hemzsegnek a 4-es, max. 6-os ruhák. Legalábbis ahogy tapasztaltam.

    Egyébként horgonymintás rövidnadrág többféle színben kapható volt a c und a-ban. A hét elején még láttam belőle egy-kettőt az akciós soron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, gyerekosztály? Ott is lehet ám szuper dolgokat találni. Nem turiban, de én már magamnak is vásároltam ott, turiban viszont 6-os méretre konkrétan emlékszem, hogy többet is láttam, tegnap a Kökiben például.

      A C&A horgonymintás rövidnadrágot láttam, sőt próbáltam is, de nekem túl rövid volt a szára és ezért nem vettem meg.

      Törlés
  3. Ó, igen. Gyakran megfordulok a gyerekosztályon, de azért mindent onnan sem lehet. Nadrág pl. kizárt, mivel érthetően szögletesebbre szabják. Felsőkből is többnyire csak a munkaidőn kívüli időszakra tudok válogatni, hisz irodai környezetbe a legtöbb túl gyerekes lenne. Általában a basic felsőkből szoktam onnan feltankolni. :)
    (Vidéki turikban van csak tapasztalatom, nem a fővárosban élek.)

    VálaszTörlés
  4. Húú, de nagyon szuper szerzemények! Az első és az utolsó lett a kedvencem, már csak a szívecskék miatt is! *.* Imádok turizni, de sajnos mostanában nem jutott rá időm, de már nagyon tervben van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, idő, idő, ráadásul erre tényleg szánni kell, viszont most ez az 50% kedvezményt kár lenne kihagyni. Bár bevallom teljes áron már valamit meg sem veszek, mert azért az elég vicces, ha 1990Ft-ért találok egy H&M basic pólót.:)

      Törlés
    2. Na ezzel én is így vagyok, néha elég röhejes áraik vannak (pl. leárazáson olcsóbban megkapom újonnan), de őszi pulcsikat lehet, hogy itt fogok először nézni, mert azoknak horror a bolti ára. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...