2013. augusztus 19., hétfő

Programajánló: Mesterségek Ünnepe 2013


 
 

















  








Tegnap a nővéremmel egy igazán jó kis napunk volt a Budai Várban a Mesterségek Ünnepén. Százszor ennyi képet hozhattam volna de a legtöbb esetben egy-egy standnál annyira belemerültünk a nézelődésbe és portéka válogatásba, hogy a fotó készítés elfelejtődött. Rengetek finomabbnál finomabb sajtot kóstoltunk és én személy szerint kb.  15 féle kerámia étkészletet, bögrét, tányért hoztam volna haza, ha nem emlékeztetem magam folyamatosan a konyhaszekrényem befogadóképességére.
A négy napos ünnep augusztus 17-20 között van, szóval még ma és holnap is ki tudtok látogatni. Tömeg és meleg van, de szerencsére a Vár elég nagy és a szervezők előtt is le a kalappal, mert a hatalmas terület remekül bejárható. A felnőtt belépő 2000 Ft és ezzel még a Budapesti Történeti Múzeum kiállításai is megtekinthetőek (jó hűvös van). Én legszívesebben ma is visszamennék annyira jól éreztem magam. Ti voltatok már vagy tervezitek, hogy kilátogattok?

TART A BLOG NYEREMÉNYJÁTÉKA! KATT A KÉPRE ÉS JÁTSSZ VELEM!

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold új, PARFÜM oldalamat is!

1 megjegyzés:

  1. De szuper lehetett, én is nagyon szeretem az ilyen kirakodó vásárokat, olyan jó hangulatuk van! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...