2013. október 30., szerda

Masnis télikabátok

A masni remélhetőleg sosem megy ki a divatból, mert én imádom és remek díszítőelem lehet az öltözködésünkben. Mivel hamarosan itt a téli kabát szezon ezért szétnéztem, és összegyűjtöttem pár masnis darabot, amiből lehet inspirálódni és egy meglévő kabátot kicsit átalakítani, vagy egy varrónővel megvarratni azt, ha nem találunk az üzletekben hasonlót.

Az első a kedvenc, a színe és a szabása miatt is.
Szintén nagyon tetszik. Ez a bézs szín, ezzel a bőr szegéssel nagyon elegáns és a masni egyedivé teszi.
















Találtatok, olyat, amelyik tetszik nektek?

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold új, PARFÜM oldalamat is!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon édesek :) (szintén masni-fan)

    VálaszTörlés
  2. Ohh, de édesek. Csinosak és nagyon jól meg van oldva, hogy ne legyen "túl sok" a masni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem ízléses és nekem tetsző darabokat keresni. Találtam ám, olyat, ahol szinte az egész kabát egy nagy masni:)

      Törlés
  3. Az elsőért én is odáig vagyok, de a sárga-élénk rózsaszín középen masnisok is nagyon bejönnek! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azok is szépek és elegánsak! Főleg a rózsaszín tetszik a színe miatt.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...