2013. október 14., hétfő

GLAMOUR-napok 2013 ősz

Azt hiszem a GLAMOUR-napok történelmében én most költekeztem a legtöbbet. Sajnos ezt a kényszer is szülte, ugyanis két hete ellopták a táskámat, benne minden iratommal és a 4 hónapos gyönyörűséges telefonommal. A telefonos szolgáltatómnál jövő karácsonyig nem vehetek újabb akciós készüléket így kénytelen voltam a lehető legjobb megoldás után nézni és a Media Markt 15%-os Samsung kuponnal újra megvettem a GALAXY SIII mini-t, ami egyszer már bevált. Eredeti ár: 74.990Ft - GLAMOUR ár: 63.749Ft.
Dove argán olajas sampon. Eredeti ár: 749Ft - GLAMOUR ár: 374Ft. Még sosem használtam Dove sampont úgyhogy kíváncsian várom, hogyan fog majd teljesíteni.
Schwarzkopf Perfect Mousse hajfesték. Eredeti ár: 1499Ft - GLAMOUR ár: 749Ft. Egyből 3db-ot vettem, mert ahogyan itt írtam róla, nekem nagyon bejött és szerencsére egy kuponnal többet is lehetett vásárolni.
Vademecum OxyWhite fogkrém. Eredeti ár: 489Ft - GLAMOUR ár: 244Ft. 2db-ot vettem, mert itt is többet lehetett vásárolni egy kuponnal. Már egy ideje egyébként ezt a fogkrémet használom és egészen megkedveltem, bár a vége felé már nem egyszerű kivarázsolni belőle a maradékot.
Ziaja narancsolajas tusfürdő. Eredeti ár: 999Ft - GLAMOUR ár: 749Ft. Már nagyon sok jót hallottam erről a termékről és hát az illata zseniális. Száraz és normál bőrre ajánlják és elvileg bőrpuhító hatású.
H&M sötétkék farmer. Eredeti ár: 3490Ft - GLAMOUR ár: 2792Ft. Van már egy ilyen farmerem és imádom, mert tipikusan egy szűk, egyenes szárú, mindenhez jó darab. Tervben volt, hogy teljes áron is vásárolok még egy plusz darabot, mert hát nevetségesen jó áron van, de persze így kedvezménnyel sokkal jobban esett. Főleg, hogy nem kellett próbálnom, mert tudtam a méretem. Így csak felkaptam egyet és végeztem a sorban állással együtt 5 perc alatt, ami a H&M-ben ilyenkor nagy szó.
L'Oréal Paris Volume Million Lashes Limited Edition Cannes szempillaspirál. Eredeti ár: 3699Ft - GLAMOUR ár: 1849Ft. Nagyon régóta szerettem volna megvenni ezt a limitált kiadású spirált, aminek különlegessége, hogy arany pigmentek vannak a festékben. Ezt leszámítva semmi extrát nem tud, de szerintem tényleg nagyon különleges és örülök, hogy végre féláron be tudtam szerezni. Alig vártam, hogy hazaérjek és kipróbáljam.
Maybelline Color Tattoo 65 Pink Gold. Eredeti ár: 1699Ft - GLAMOUR ár: 849Ft. Igen, igen, a kihagyhatatlan termékből az én kosaramban is landolt egy és ezzel már négyre növekedett a gyűjteményem. A fekete és a türkiz árnyalattal tusvonalat szoktam húzni, míg a bronz a mindennapi sminkem részét képezi, ami mellé most csatlakozott ez a csodás arany fényű rózsaszín. 
  Ezzel a két gyönyörűséggel nagyon szép sminket lehet készíteni.

  Ti miket vásároltatok? Hogyan teltek a GLAMOUR-napok?

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold új, PARFÜM oldalamat is!

12 megjegyzés:

  1. Ugye, mennyire isteni a Ziaja illata? Jó dolgokat zsákmányoltál, használd őket egészséggel :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a Dove sampon, én is erre használtam fel a kupont és már régebben is használtam és az egyik legjobb sampon, szép lesz tőle a hajam és nem lesz szöszös :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezt örömmel hallom, mert most a TIGI-t használom és nem igazán jött be, alig várom, hogy elfogyjon.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszi. Sajna a telefon fájdalmas kiadás volt.

      Törlés
    2. Szia! A telódat keresi a rendőrség? Az új telókat belehet azonosítani már ha ellopják őket. A mobilszolgáltatódnál gondolom letiltattad. Nekem régen lopták el egyik telómat, az akkor 40ezer volt sok éve, és még nem volt rajta GPS meg egyebek, nem voltak akkor még okostelók, de manapság már lehet őket kerestetni eredménnyel. Ugyanezt a Color Tattoot vettem meg és egy ilyen festéket anyunak.

      Törlés
    3. Hát keresi, de egyelőre nem sok eredménnyel.. persze azonnal letiltattam a kártyákkal együtt.:(

      Törlés
  4. Jesszus, nagyon sajnálom az előző telefonodat, ez elképesztő, hol történt? Mindenesetre szuper dolgokat zsákmányoltál, a H&M-es farmeron én is gondolkodtam, de akkora volt körülöttük a tumultus, hogy egyszerűen nem volt türelmem hozzá. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Normafánál feltörték az autónkat. Hülyék voltunk, soha semmit nem hagyunk a kocsiban, de persze most ad hoc jelleggel kirándultunk egyet. Be a cuccot a csomagtartóba. Valószínűleg figyeltek minket. Észre sem vettük, hogy feltörték az autót olyan profin csinálták, csak otthon kerestük a táskát, hogy hová lett.
      Ha a farmert még próbálni kellett volna, én sem vettem volna meg, mert sosem volt türelmem a tömeghez. Szerencsém volt, hogy pontosan tudtam melyik méret jó nekem. Még a pénztárnál is jól jártam, mert három kassza volt. A két szélsőnél kígyózott a sor, a középsőnél meg egy ember fizetett. Nem is értettem, miért nem oda állnak, de így legalább én tényleg gyorsan "szabadultam".

      Törlés
  5. Uh, nagyon sajnálom ami veled történt :( biztos nagyon rossz lehet, remélem megtalálják azt aki meglopott! Nagyon jó dolgokat vásároltál a Ziaja terméket én is szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Pont most hívott a rendőrség, hogy elkérjék a telefonom IMEI számát, mert a bejelentésnél ugye nem tudtam. Egyébként azt kell mondanom, hogy a rendőrök nagyon kedvesek voltak és segítőkészek, pedig hát nem ez a lopás a legnagyobb ügyük, de kicsit sem éreztették, sőt.
      Nekem ez az első Ziaja termékem, nagyon finom a narancs illat, csak kár hogy nem tartós.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...