2012. június 13., szerda

Kalocsai mintás pólóm és egy kis extra:)

Két hete hétvégén Hollókőre kirándultam. Nagyon jó időt sikerült kifogni és annyira hangulatos volt az egész. Kevesen, voltak, ez részemről pozitívum. Egyáltalán nem terveztem, hogy még itt is vásárolni fogok, de az egyik kapualjban megláttam ezt a csodaszép hímzett pólót. Egy idős néni készítette és 5000Ft-ba került.


Szerintem abszolút megérte az árát, mert az alap póló is nagyon jó minőségű és az ujja részén a húzás csak még érdekekesebbé teszi. A hímzés nagyon szép és ami fontos, hogy pont elég, nem sok. Azért ezekkel a kalocsai mintákkal vigyázni kell. 

Ma egy egyszerű sötétkék farmerrel vettem fel és fekete magassarkúval. Hát már régen kaptam női és férfi kollégáktól  egyaránt ennyi dicséretet. Hatalmas sikere volt. 

A végére egy kis vicc. A hollókői macskaköves utakon, hegynek felfelé, sétált előttünk egy helyes pár. Nem bírtam ki, hogy ne készítsek titokban egy fotót a leányzó cipőjéről, amiben kirándult. Azt hiszem ő lett az én ismeretlen példaképem, mert magamról elképzelni sem tudom, hogy bokatörés nélkül megúsznék egy ilyen kalandot.

Mi a véleményetek a pólóról? No és a leányzó cipőjéről? Ti képesek vagytok ilyen dimbes-dombos macskaköves utakon is ragaszkodni magassarkúhoz?

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

6 megjegyzés:

  1. nagyon jól néz ki a póló :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik ez a póló! És nagyon hasznos dolgokról írsz a blogodban, fel is jelentkezem! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon nagyon tetszik a pólóó :)
    a blogom: http://www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik a póló :) a kevesebb néha több... mi is ezen az elven készítjük a ruhákra a hímzett mintákat!
    http://www.facebook.com/HimzettCuccokJoHelyenJarsz
    nézzetek be, érdemes :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...