2012. június 17., vasárnap

Rimmel Traffic Stopping Shadow szemhéjpúder - 002 U-TURN

Ezzel a szemhéjpúder trióval már jó ideje szemeztem, de aztán mindig lebeszéltem magam róla. Pár hete a Rossmannban az akciós pultban megtaláltam kb. 700Ft-os áron és így velem jött (Ha jól emlékszem az eredeti ára 2000Ft körül mozgott). A színei gyönyörűek, nagyon különleges mind a három árnyalat. 

Én azok közé tartozom, akik nem dobják ki a szemhéjpúderekhez csomagolt applikátort és majdnem mindegyiknek a sajátját használom is, de amit ehhez a termékhez csomagoltak az valami botrány. Nem is értem: vékony, henger alakú valami. Ezzel konkrétan tényleg nem lehet sminkelni.
Ez egy úgynevezett égetett szemhéjpúder, ami intenzívebb színeket jelent (elvileg), illetve szárazon és nedvesen is használható.

Mindig használok szemhéjalapozót (Artdeco) és először szárazon készítettem sminket. Hát küzdöttem vele rendesen, mire valami értékelhető eredményt sikerült elérnem vele, mert azon kívül, hogy szépen csillog, színe nem sok van.
Következő alkalommal már nedves applikátorral vittem fel és lényegesen jobb eredményt értem el, ám az ígért 10 órás tartóssága nálam csak 4 órára korlátozódott, amivel azért már régen találkoztam, mióta alapozót használok. 

Összességében a színei tényleg gyönyörűek és nagyon különlegesek. Alig vártam, hogy sminkelhessek vele és bár még nem adtam fel, hogy valami értékelhetőt kezdjek vele, azért csalódott is vagyok. A kollekció többi darabja is nagyon szép árnyalatokból van összeválogatva, de sajna bármennyire tetszik, nem fogok újakat vásárolni már ebből a trióból.

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...