2013. október 24., csütörtök

Lovely & Clarie's - Körömlakkok 300Ft-ért

Az elmúlt pár hétben szert tettem néhány igen különleges lakkra valamint körömdíszítőre és a legjobb, hogy mindegyik 300Ft-ba került.
Először a Rossmanban vásároltam 2db Lovely Pearl Nails Dekorgyöngyöt. Az eredeti árára sajnos nem emlékszem, de azt tudom, hogy drága volt, mert anno nem vettem meg. Sima noname körmös boltban szereztem be elsőként ehhez hasonló gyöngyöket és nagyon bejött ez a kaviáros manikűr. Én mindig csak a gyűrűsujjamon használom, jó vastagon alaplakkra és erre jönnek a gyöngyök. Szépen belenyomogatom és aztán rákenem a fedőlakkot. Szerintem nagyon fontos a fedőlakk, mert ettől nem kezdenek el hullani a kis gyöngyök. Sokan félnek, hogy így elveszik a gyöngyös hatás de nem, és így biztosan nem fognak hullani a gyöngyök.
Nr1 színes és a Nr 6 kék árnyalatban vettem meg. 
A Clarie's-ben a szintén 300Ft-os akció nagyon csábító volt, és igazán bulis lakkokat sikerült beszereznem.
Először is a Glitter Sand ezüst színű csodát. Már próbáltam és valami eszméletlenül szép és nagyon tartós. Már bánom, hogy nem vettem még egyet.
Denim hatású kék lakk, amelyet valószínűleg teljes áron nem vásároltam volna meg, na de ennyi pénzért örömmel kipróbálom.
Csuda glitteres lakk, mert jönnek az ünnepek és hát el vagyok tőle ájulva annyira szép és olyan büszke vagyok magamra, hogy sikerült ilyen jó áron beszerezni.

Nektek megvan valamelyik lakk? Próbáltátok már? Majd természetesen mutatok manikűrt is, nagyon sok ötletem van.

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold új, PARFÜM oldalamat is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...