2013. augusztus 1., csütörtök

GOSH szemránckrém teszt

Szemránckrémet elvileg mindig használok, de a gyakorlatban kampányszerűen, igaz, egyre sűrűbben. Volt egy nagyon nagy kedvenc, a Lierac terméke, amit pár évvel ezelőttig a Marionnaud-ban lehetett beszerezni. Sajnos megszüntették a forgalmazását és én azóta is keresem alternatíváját.
GOSH termékeket sajnos nem lehet Magyarországon kapni, én is egy ausztriai kirándulás alkalmával szereztem be. Egy Dán cégről van szó, ami jelenleg 66 országban van jelen a világon és igen népszerű, mert megfizethető és jó minőségű. Magyarországon legtöbben a holografikus lakkját és smink termékeit ismerik a külföldi webshopokból, de arcápolási vonala is erős.
Ezt a krémet 10 euróért vagyis kb 3000,-Ft-ért vásároltam, így a szemránckémes árakat tekintve, az olcsóbb kategóriába tartozik. Ha már Ausztriában jártam, mindenképp valami olyat szerettem volna vásárolni, a helyi, jól bevált Bipa-ban, amit itthon nem kapni. Mivel rengeteg sminkcuccom van, gondoltam itt az alkalom, hogy találjak inkább egy remek szemránckrémet. Igazából a Haloxyl nevű hatóanyag keltette fel a figyelmem, mert erről még korábban nem hallottam. Természetesen a szokásosat ígéri: csökkenti a szem körüli püffedtséget,  ráncokat és a sötét karikákat. Szóval semmi újdonság. Azt már régen megtanultam, hogy a sötét karikákat egyetlen krém se tudja csökkenteni, csak kordában tarthatjuk sok alvással és folyadék fogyasztással. Sajnos más módszer nincs, de azért ezt minden gyártó ráírja a termékére és a legtöbbünk mindig bízik benne, hogy most talán, hátha be is tarják, amit ígérnek. Ez most a GOSH-nak sem sikerült, de nekem fontosabb a hidratálás és feszesítés, amivel kapcsolatban a már említett Lierac nagyon elkényeztetett.   
Több, mint fél éve használom, így mára a 15 ml lassan elfogy, de még így elég gazdaságos. Leginkább azt szeretem benne, hogy pillanatok alatt beszívódik és még ebben a hőségben sem olvad le utána a korrektor. A reggeli szem alatti duzzanatokkal szemben elveszíti a versenyt és ránctalanításra sem alkalmas, ahhoz gyenge, hidratálásra viszont szuper.
 
 Díjazom a pumpás kiszerelést, könnyű és higiénikus vele az adagolás.
Összességében nem bántam meg, hogy megvásároltam, de nem ő lesz a kiválasztott, mert ha lesz rá alkalmam, hogy újra vásároljam, akkor sem teszem. Nagyon jól táplálja a szem körüli bőrt de nekem a hidratálás mellett fontos a bőrfeszesítés, amit nem tud maradéktalanul megoldani. 



Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

4 megjegyzés:

  1. Meglepő volt a bejegyzésben olvasni, hogy ilyen sokáig elég volt a krém. Mondjuk csalóka, hogy ránctalanítónak kéne hogy legyen és mégse az. Az ilyentől kissé ki bírok borulni, ha nem azt nyújtja ami rá van írva :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kevés kell belőle tényleg. Engem is kiborít ha valótlant állítanak, de legalább hidratál és őszintén szólva nem reméltem, hogy többre is képes ilyen áron. Persze ez nem jogosítja fel őket a túlzásra.:)

      Törlés
  2. Az első mondaton jót nevettem, teljesen magamra ismertem! :D Még én is keresem az igazit, jelenleg a Weleda vadrózsa szemránckrémét használom és eddig ez a legszuperebb, amivel valaha találkoztam, nagyon látványos az eredménye. Egyetlen hátrány, hogy hajlamos kukacosodni a bőrömön. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felkeltetted az érdeklődésem a Weleda iránt, de mostmár van egy Yves Rocher teszt alany:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...