2013. szeptember 9., hétfő

Esernyő divat körkép, ha már tényleg itt az ősz

Nem vagyok odáig, hogy vége a nyárnak, és nem tartozom azon típusok közé, akik már augusztusban előveszik az őszi csizmáikat. Én addig tartom magam, amíg csak lehet, de nem lehet elmenni a tény mellett, hogy az esős idő hamarosan beköszönt és ilyenkor az esernyő a táskánk állandó nehezéke lesz.
Csak és kizárólag az összecsukható, nem automatikus esernyőt vagyok hajlandó megvenni, aminek két oka van:
1. Nem cipelek a kezemben egész nap plusz egy dolgot, amivel, ha metrózóm, akkor hajlamos lennék utastársaimat "összekaszabolni". Pont elég sok ilyen figyelmetlen ember mászkál a városban, akiket sosem fogok megérteni.
2. Az automatikus esernyő elromlik. Hamar. Nagyon hamar. Csábító, az egy gombnyomásra nyíló ernyő, de semmi értelme ezért többet fizetni és hosszú évek tapasztalata, hogy egy évnél tovább a legdrágább Samsonite márka sem bírta.

További szempont még a súlya. Nem mindegy mit cipelek, szóval díjazom  ha az esernyő könnyű, azonban gyanakodásra ad okot, ha túlságosan is, mivel az első szélviharban kettétörik. Ilyen volt a fentebb említett Samsonite, aminél pillekönnyűbbel még életemben nem találkoztam, na de mégsem vehetek évente-fél évente 5000,-Ft-ért egy újat, pedig higgyétek el, hogy vigyázok rá. Táskában van, esik eső, használom, ha nem, újra elteszem. Ennyi.

Természetesen mindenkinek megvan a saját jól bevált esernyő típusa, így egy kicsit körül néztem, milyen fazonokból, mintákból  tudunk mostanában inspirálódni vagy vásárolni:

Az én kedvenc típusom, vidám színekben:
Forrás: ebay
Epres:)

Forrás: ebay
Pálmaleveles, na jó, ez tényleg ilyen óriásiban néz ki fantasztikusan:
Forrás: Hello Brolly
Párizs imádóknak:
Forrás: Hello Brolly
Margaréta esernyő. Azt hiszem a jókedv és a feltűnés garantált ezzel a darabbal:
Forrás: Hello Brolly
Muffin imádók kötelező kiegészítője:
Forrás: Thetwinklestars
Macaron imádókra is gondoltak. Érte azért néha napján feladnám az esernyő-elveimet:)
Forrás: Sucré
A végére egy klasszikus Burberry:
Forrás: Stylebop
Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold új, PARFÜM oldalamat is!

9 megjegyzés:

  1. Nekem lett egy igazi nagy szivárványosom, valamint egy sötétzöld összehajthatós, és érkezik még egy pillangós az Avonból. A virágos, az epres és a leveles nagyon tetszik a fentiek közül :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szivárványos jó lehet, főleg az őszi-téli szürkeségben, mindig jó kedvem lesz, ha valakinél ilyen színeset látok.

      Törlés
  2. Ezek egytől-egyig nagyon tetszettek! Én idén egy piros-fehér pöttyösre ruháztam be az eBay-ről, hát majd meglátjuk, meddig bírja, de a fenti szempontok nálam is elsődlegesek voltak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm piros-fehér pöttyös? A piros Hunterhez?:)

      Törlés
    2. Bizony, bizony, fején találtad a szöget! :DD

      Törlés
  3. Milyen szépek! Kár, hogy én mindig mindegyiket leamortizálom egy hónap alatt :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy hónap alatt? Az szép teljesítmény, én azért átlag egy évig kihúzom egy darabbal. sőt a mostani, már két éve megvan. Kicsi, fekete, csúnya, de bírja:)

      Törlés
  4. Én már évek óta használom a kis Samsonite összecsukható esernyőmet. Elég drága volt, de cserébe ultra könnyű és vízlepergetős anyagból van. Eddig szerencsére nem esett komolyabb baja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor neked szerencséd van vele. Nekem az utolsó darabot egy vihar törte ketté. Ez volt a pillekönnyűség hátulütője.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...