2013. szeptember 18., szerda

A szeptemberi szalmakalap esete

Előfordult már veletek, hogy egy üzletben az éppen viselt outfithez találtatok valami tökéletesen passzoló darabot? Én most így jártam. A meghatározhatatlan színű rózsaszínes-mályvás kedvenc Zara farmeremben besétáltam a Takko-ba és ott megláttam egy pontosan ugyanolyan árnyalatú szalmakalapot. Az csak ráadás, hogy a szalag színe korallos narancssárga, amit szintén nagyon szeretek és sok ruhámhoz illik.
Egész nyáron kerestem a tökéletes szalmakalapot, de nem találtam meg, erre most szeptemberben sikerült. Ez az én formám, de nem bánom, mert egyrészt 3500Ft,- helyett 1900Ft,-ért sikerült megvenni, másrészt, meg tudom mennyire jó érzés lesz jövő nyáron elővenni.
Ennek ellenére persze annak nem örülök, hogy idén már nem lesz szalmakalapos jó idő, de mindenképp meg akartam mutatni ezt a bizonyos outfitet, hogy legalább a képek megmaradjanak a rossz időre is.
 



Utólag még egy karkötőt is találtam a készletemben:)


Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold új, PARFÜM oldalamat is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...