2013. február 6., szerda

250,-Ft-os SIX bizsu akciós vásárlás

Nagyon későn és szerintem nagyon kevés termékkel kezdődött a szokásos 250,-Ft-os akció a C&A, I'am és SIX üzletekben. Sőt, szerintem az I'am-ben, mintha ki is hagyták volna, és a SIX-ben is csak pár darabot láttam. Szerencsétlenségemre a Westendben elkezdték a C&A -t felújítani így most össze vannak tömörülve márciusig. Itt én úgy láttam egyáltalán bele sem kezdek az akciózásba. A lenti fülbevalókat (merthogy most csak azokat vettem) a MOM Parki üzletükben vásároltam.

SIX fülbevaló 250Ft (eredeti ár 1390Ft). Ilyen típust már régóta szerettem volna, ráadásul, most köves és kövek nélküli változatban is meglett. Tényleg egy vicc az ára így.
SIX fülbevaló 250Ft (eredeti ár 1490Ft). Ez a jó ha van, ebből baj nem lehet darab. Semmi extra, ezüst, csepp alakú, fehér macskakővel.
SIX fülbevaló 250Ft (eredeti ár 1490Ft). Ez a fülbevaló nagyon jó lesz nyárra! Olyan finom kis pasztelles,  gyöngyös is meg lógós is, csillog is, kell több egy lánynak:)
SIX fülbevaló 250Ft (eredeti ár 1190Ft). Ezt kizárólag a lóhere miatt vettem meg. A kis köves, nagyon semmilyen, jobb lett volna, ha inkább bele sem teszik ebbe a trióba. Peace harcos meg van bőven, én nem az a típus vagyok, aki szereti magán hordani ezt a szimbólumot,  de majd hátha idén a Szigeten, ha megyek, bár akkor oda meg pont egy feltűnőbb, bohémebb darabot viselnék. A lóheréért viszont megérte szerintem, nagyon kis vidám és ilyenem még nem is volt.

Nem mondom, hogy nem tudtam volna még egy-két darabot megvenni, de nagyon visszafogtam magam, bár 250,-Ft-ért úgy gondolom kevés olyan dolog van, ami nem érné meg. Néha csak azért veszem meg, mert utána szétszedem és egy-egy darabját egy másik bizsu elkészítésénél használom fel.

Járt valaki több sikerrel, mint én most? Vetettek az akció keretein belül valami szépet?

Ha tetszik a blogom, iratkozz fel a rendszeres olvasók táborába és a FACEBOOKON is követhetsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...