2013. február 10., vasárnap

L'oreal Color Riche Les Ombres paletta E5 Velours Noir 02

Ezt a L'oreal Color Riche Les Ombres E5 Velours Noir árnyalatát nagy kíváncsisággal vásároltam meg, mivel nekem a Quad Pro paletták hatalmas szerelmek és ezért magasak voltak az elvárások. Egyébként is szerettem volna egy ilyen szürkés árnyalatú palettát, a füstös sminkek készítéséhez és ez a 4 jól kihasználható szín, nagyon szépen harmonizál egymással.

Pigmentáltságuk meglepő, ugyanis a világosak sokkal jobban teljesítenek, mint a legsötétebb, fekete.
Sorrendben:
1. Fehér
2. Ezüst
3. Szürke
4. Fekete
Elvileg nappali és esti smink készítésre is javasolják, viszont nagyon csillog mind a 4 szín, ezért nappali sminket csak óvatosan. 
A textúrája nagyon kellemes, könnyes satírozható, de a csillámok miatt nagyon oda kell figyelni a felvitelére. Nem kimondottan porzik, inkább csak azt a rengetek csillámot kell kordában tartani.
A tartóssága jó, de nekem nem a legjobb sajnos. A szemhéjalapozó kötelező alá. Én először kipróbáltam anélkül és gyakorlatilag pár óra elteltével eltűnt rólam minden. Alapozóval is építgetni kell, de így már azért kibír egy estét. 




Fontos tudni, hogy a L'oreal termékei a DM-ben sokkal olcsóbbak, mint a Rossmannban. Az utóbbiban 50%-os kuponnal, került kb. 1600,-Ft-ba, míg a DM-ben teljesen áron kb. olyan 2400,-Ft, tehát akinek nincs kuponja, annak mindenképp a DM-et javaslom, hogy ott vegye meg, de tény, hogy érdemesebb egy-egy kuponos akciót kivárni, mert nem egy olcsó termék.

Összességében a Quad Pro palettát nem sikerült a L'oreal-nak felülmúlnia. Sem színekben, sem tartósságban és kivitelezésben sem. Nagyon kis semmilyen, olcsó hatást keltő a csomagolása. Ha ezt leejtem véletlenül akkor, tuti darabokra tör, nem csak a szemhéjpor, de a doboz is.
Ugyanakkor nem bántam meg, hogy megvettem, mert alkalmi sminknél jó szolgálatot fog tenni. Külön-külön használva a színeket, esetleg más színnel kombinálva érdekes hatást lehet elérni. A fehéret használom a leggyakrabban, mert újabban minden sminkemnél használom a belső szemzug kiemelése trükköt. Az tény, hogy az összes ezüstös, csillámos, füstös, party sminket meg lehet oldani nagyon hosszú időre ezzel a palettával.


Ha tetszik a blogom, iratkozz fel a rendszeres olvasók táborába és a FACEBOOKON is követhetsz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...