2013. február 17., vasárnap

Micro Cell Colour&Repair Színes erősítő lakk - Charming Rose

Vital Care Line Bt. a magyarországi kizárólagos forgalmazója, német Micro Cell márkának ajánlott fel tesztelésre a Micro Cell 2000 termékcsaládból 3 körömerősítő lakkot és egy körömápoló fedő és szárító lakkot.

A felkérésnek nagyon örültem és amikor megláttam, hogy milyen árnyalatú lakkokat kaptam, csak boldogabb lettem, ugyanis mind a 3 árnyalat tökéletes és nagyon tetszik. 
Balról jobbra:
Really Red - Ezt szerintem nem igazán kell magyarázni, AZ igazi piros.
Dolce Vita - finom, cappuccino nude 
Charming Rose - elegáns, világos, barackos nude

Hivatalos leírás alapján:
A köröm make-up és a köröm-erősítés kombinációja. A Micro Cell Szakértői Csapata fejlesztette ki. Micro Cell Repair Complex-tartalommal. Szilicium és Kalcium tartalma révén erősíti a körmöt.
Zöld alga gondoskodik a hidratálásról, így a körmök rugalmasak lesznek. Gyorsan-száradó lakk. Gyémántosan-csillogó hatással. 
Hosszan tartó hatás. Kivételes körömlakk, 6-féle hatással:
Erősíti a gyenge körmöket.
Véd a kiszáradástól.
Gyorsítja a köröm-növekedést.
Ragyogó fényt ad körmeinek.
Tartós. 
Megelőzi a korai lepattogzást.
Én a tesztelést a Charming Rose árnyalattal kezdtem, mert ennyire különleges árnyalatot ritkán látni. Ha csak egy lakkot szeretnénk vásárolni, akkor én ezt javasolom, mert tökéletes a hétköznapokra, de nem lehet, nem észrevenni. Azt hiszem, erre mondják, hogy bájos egy szín.

A körmeimen 2 rétegben van. A nude lakkoknál viszonylag ritka, hogy elég egy réteg, de az én barázdás körmeim miatt, mindenképp felkenem a második réteget is. A fentebb említett 6 féle hatás közül a tartósság az, amit leginkább sikerült kitapasztalnom, ugyanis a fedő lakkal 5 napig bírta hibátlanul, pedig volt hajmosás és mosogatás is.
A száradása átlagos, a szárító lakkal lehet gyorsítani, ami egy nagyon szép, természetes fényt ad a lakknak.
Az ecsete vékony, lapított, jól használható, a szokásos három húzás elegendő a köröm teljes felületének fedésére.

Nem egy olcsó lakkról van szó, sőt! Ez az egyik legdrágább lakk, amit valaha próbáltam, de ez nem is egy átlagos lakk. Körömerősítő, nagyon komoly hatóanyagokkal, amik egy lépésben tudják a töredezésre, berepedezésre hajlamos körmöket rendbe tenni és így már inkább a közepes árfekvésnek felel meg. A köröm növekedést is elősegíti, nekem viszont ezzel nincs problémám, és ahogy látjátok, én nem is szeretem a hosszú körmöket. Ami engem leginkább megfogott a minősége mellett a hatóanyagok és a színek. Ez a Charming Rose árnyalat kétszer egy hétig volt a körmeimen. Lemosva nincs elszíneződés, sőt nagyon szép ,egészséges színű a körmöm. Az árnylatok pedig önmagukért beszélnek, az én ízlésemnek tökéletesek.

Webáruház, ahol a többi terméket is meg tudjátok nézni itt.
Több véleményt pedig itt olvashattok.

Ti ismeritek ezt márkát, használtátok már?

Ha tetszik a blogom, iratkozz fel a rendszeres olvasók táborába és a FACEBOOKON is követhetsz!


2 megjegyzés:

  1. Nem ismertem eddig ezt a márkát, de szépséges ez a szín. :) Mennyi a teljes ára?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 4890,-Ft. Sajnálom, hogy a képek nem a legjobb minőségűek, mert a szín tényleg nagyon különleges.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...