2013. január 15., kedd

MANGO télikabát 17.995,-Ft


Egyértelmű célom volt idén, hogy a szezon végi leértékelések alkalmával, minél kedvezőbb áron vegyek végre magamnak egy igazi, nagyon meleg télikabátot. Pufi nem lehet, mert sajnos továbbra sem tudok vele megbarátkozni, viszont szövet sem, mert az egyrészt nem meleg, másrészt meg, van már egy pár darab.
Ezt a kabátot már ősszel kinéztem magamnak a MANGO-ban, de a 31.995Ft-os eredeti áron esélytelen lett volna a megvásárlása. Karácsony után viszont első dolgom volt az üzletbe betérni, hogy lássam, jó volt-e a megérzésem. Első körben a Westendben nem jártam sikerrel, de aztán az Arénában találtam 1db-ot a méretemben. Hihetetlenül gyorsan kapkodták el az emberek a kabátokat, így féláron, ami persze érthető.


Nagyon örülök, hogy sikerül vennem egy pont olyan kabátot, amilyet elképzeltem. Jó meleg, van kapucnija, nem pufi, a bélése kicipzározható, jó sok zsebe van és szerintem ahhoz képest, hogy sportos, simán fel lehet kapni egy elegánsabb ruhára is zimankós estéken.

Itt láthattok több képet, illetve M-es méretig még meg lehet vásárolni: MANGO webshop



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...