2018. március 30., péntek

The Body Shop Kínai ginzeng és rizs revitalizáló arcmaszk

A hétvégi rutinom állandó részét képezi, hogy valamilyen arcmaszkkal kényeztessem a bőröm, ezért rengeteg márkától próbáltam már különböző formátumú maszkokat, így bőven van összehasonlítási alapom.
A The Body Shop Kínai ginzeng és rizs revitalizáló arcmaszkja azonban az egyértelmű kedvencem olyannyira, hogy mindig kell itthon lennie és már a sokadik tégelyt használtam el az évek alatt.

A Superfood kollekció megjelenése elsősorban a hatóanyagaival hívta fel magára a figyelmemet.

Hivatalos leírása:


Ez a 100% vegetáriánus, krémes tisztító és radírozó arcmaszk a Superfood kollekció része. Kínai ginzeng tartalmának köszönhetően javítja a bőr tónusát és revitalizálja azt, miközben a benne található rizskivonat hidratálja és egészségesen ragyogóvá teszi a bőrt. Közösségi Kereskedelemből származó nicaraguai organikus szezámolajat is tartalmaz, ami a bőr puhaságáért felel. Száraz bőrre kell felvinni.
 Krémes tisztító és radírozó arcmaszk
100% vegetáriánus
Revitalizálja, hidratálja, puhítja és egészségesen ragyogóvá teszi a bőrt, miközben javítja a tónusát is
Közösségi Kereskedelemből származó nicaraguai organikus szezámolajjal
Valóban nagyon krémes, ugyanakkor felvitelkor érdemes gyorsan dolgozni, mert az apró darabkák, melyek a radírozásért is felelnek, elég gyorsan száradnak.
Az illata önmagában felér egy mennyi illatterápiás kezeléssel. Friss, citrusos és teljesen olyan érzés, mint egy luxus wellnesskezelés és tulajdonképpen az is! 
20-30 percig szoktam az arcomon hagyni, vagy néha kicsivel tovább is pont az illatának köszönhetően.



Lemosáskor még gyengéden belemasszírozom az arcomba. Szerencsére egyáltalán nem durva szemcsés. 

Az első, ami azonnal szembetűnő számomra, hogy ígéretéhez híven, valóban egységesíti az arcbőröm és sokkal szebb lesz a tónusa.  Ezt elég sok arcmaszk ígéri, de részemről ez volt az első olyan pont, amire azt mondtam, ez igen! Drága, de jó ég, ehhez képest más drogériás arcmaszk a nyomába sem ér! 
Csodásan tisztítja a bőrt, bár van a TBS-nek egy kifejezetten hardcore maszkja ugyanebből a Supefood kollekcióból - amiért szintén sokan rajonganak - a Himalájai tisztító agyagos arcmaszk, amit én csak mintában próbáltam, de meggyőződtem róla, hogy bár elképesztő a tisztító hatása, de nekem az már sok. Egyébként anno, mikor elhasználtam az első tégelyemet ebből a ginzenges maszkból, megfordult a fejemben, hogy a himalájait veszem meg, de az eladó elég határozottan lebeszélt róla, pont azzal érvelve, hogy nem az én bőrtípusomnak való, és így vettem meg újra ezt. Ugyanakkor kaptam egy mintát, hogy próbáljam ki nyugodtan és rá fogok jönni, miről beszélt. Hát igen, valóban durván erősen tisztít, ugyanakkor szárít is, amire az én bőrömnek semmi szüksége.
Nekem ez a maszk a lemosás után a revitalizálás mellett nagyon puhává, üdévé teszi a bőröm, amit napokig lehet érezni. Teljesen feltölti és energetizálja az arcom, az isteni illata pedig a lelkem.
Ha ti is nagy arcmaszk rajongók vagytok és hozzám hasonlóan már sok drogériás terméket próbáltatok, akkor mindképpen ajánlom, hogy próbáljátok ki ezt is.
Az teljes ára 8.590Ft,- de sokszor lehet 20%-os kedvezménnyel megvásárolni 6.872Ft-ért, és ezért az árért egy valóban jó minőségű, csodás összetevőkkel rendelkező maszkot kapsz, ami heti rendszeres használat mellett is hónapokig elegendő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...