2018. április 1., vasárnap

Masnis cipők




A masni nem csak ruhákon, de cipőkön is remekül mutathat! Egy teljesen egyszerű outfitet is nagyszerűn fel lehet dobni egy masnis cipővel, melyekből szerencsére tavaly óta nincs hiány, mert a tervezők is eléggé rákattantak a témára.
Én nagyon szeretem ezt a díszítőelemet, ami igazából soha nem ment ki a divatból és szerintem nem is fog, de vannak időszakok, mint ez a mostani, amikor talán cipőkön látjuk viszont a legtöbbször.
A kedvencem a Deichmann kínálatából a fentebb látható púderrózsaszín félcipő. Nagyon szeretem az ilyen slip on jellegű rohangálós cipőket, amiket csak felkapok, és már mehetek is. Ezek elsősorban a sportosabb hétköznapokra illenek, de ezzel a masnival igazán bájosan csajos.
Kék verzióban is elérhető, ami legalább annyira tetszik, hiszen farmerhez tökéletes választás.






Ezt a nude színű, szalmatalpú félcipőt szintén el tudom képzelni a gyűjteményemben. Az idén a fonott szalma táskák is folyatják töretlen népszerűségüket és ez a darab gyakorlatilag mindenhez illik.
Stradivarius
Természetesen a balerinacipő is igen jó barátom és nagyon szeretem a hegyes orrú verziókat is, mert hiába lapos, így elegánsabb. A masnival pedig egyértelműen nem hétköznapi darab, de mégis bátran viselhető.


H&M
A papucscipők virágkorukat élik, amit én nem igazán értek. Nem az én világom ez a fazon, de lehet, mert én egyáltalán nem tudok magabiztosan közlekedni egy ilyen cipőben az utcán, de a masnik itt sem maradnak el.
Zara
A magassarkú szandálok viszont már én lennék, csak éppen ebben sem tudok járni, de attól még nagyon tetszik és ez egy csodaszép darab (főleg ha ez is nude lenne:)).

Ted Baker - Ecipo.hu
Legegyszerűbben és legkényelmesebben azonban úgy tehetünk szert egy masnis cipőre, ha például egy meglévő tornacipőnkhöz veszünk méteráru boltban vastagabb, szatén szalagot. Attól függően, hogy milyen a cipőnk és milyen szalagot veszünk, elég egyedi darabokat lehet pár száz forintból is varázsolni.

Mohito


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...