2012. február 25., szombat

Zamian gold cacao mask - arany-csokis arcmaszk

3 hónapja használom ezt az arcmaszkot rendszeresen, heti egy alkalommal. Alaposan kiismertem és nagyon összebarátkozunk, mivel a bőröm állaga szemmel láthatóan lett egyre jobb. Párhuzamosan használtam a Baviphat pórusösszehúzó éjszakai krémmel és onnan tudom, hogy nem csak a BB krémek mámorába esett áldozat vagyok, hogy többen megkérdezték, mit csináltam az arcommal. Azt hiszem ez a legmeggyőzőbb érv a két általam használt termék mellett.

A hivatalos leírás szerint ezt tudja:

Funkciói:
Hidratál, javítja a bőr állapotát, serkenti az új bőr képződését Összehúzza a pórusokat Gyógyítja az aknés bőrt. Visszaállítja a bőr rugalmasságát Szabályozza a túlzott faggyútermelést Tartást és rugalmas megjelenést ad a bőrnek Bőrnyugtató, fenntartja a bőr eredeti PH értékét Ragyogóvá teszi a fakó bőrt Öregedés gátló hatás, az arany tartalmának köszönhető a szépítő, gyógyító hatás.
Minden bőrtípushoz ajánlott, különösen zsíros bőrre, pattanások kezeléséhez, heges bőrre, akné kezelésére, tág pórusok eltüntetésére.
 

Az én bőröm nem zsíros, hanem normál, sőt ilyenkor télen inkább száraz, viszont sok mitesszerem van, amikkel állandó harcban állok.
Az arcmaszk használta előtt jól leradírozom a bőröm. Első egy-két alkalommal túl sokat kentem magamra, bőven elég vékony rétegben felvinni az arcra és 20 percig hagyom rajta. Igazából én a dekoltázsomra is fel szoktam vinni néha.
Használat előtt érdemes a tubust jól összerázni. A használati leírásban figyelmeztetnek, hogy az első alkalomnál hőérzet léphet fel, de én ezt nem tapasztaltam. 
Az ígéretek közül már első használat után bebizonyította bőrnyugtató hatását, hosszabb távon pedig a túlzott faggyútermelést szabályozó hatását érezni.

A forgalmazó oldala itt.

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...