2012. február 5., vasárnap

Baviphat pórusösszehúzó éjszakai krém

A BB krémek tulajdonságáról már sokan írtak. Én több, mint két hónapja rendeltem meg ezt a pórusösszehúzó krémet sok más termékkel együtt, de először erről szeretnék írni.
Régóta keresem a tökéletes hidratáló krémet. A bőröm elvileg normál, de nagyon sok mitesszerem van, gyakran túlszárítottam különböző tonikokkal, aztán meg ha hidratáló krémet használtam, akkor a bőröm fényleni kezdett és pattanásaim lettek. Szóval kísérletezgettem rendesen, amíg két hónapja el nem kezdtem a Baviphat pórusösszehúzó éjszakai krémet használni.

Hivatalos leírás szerint:
Csökkenti a túlzott faggyútermelést és összehúzza a kitágult pórusokat, miközben kiegyenlíti a bőr egyenetlenségeit. A paprika és grapefruit kivonat hidratálja és táplálja a bőrt 
Fő hatóanyagok és azok hatása:
Paprika kivonat: bőrápoló, tisztító és javítja a bőr rugalmasságát.
Grapefruit kivonat: összehúzza a pórusokat és szabályozza a faggyútermelést.

Hidratáló hatását már első egy-két nap után érezni. Nagyon, finom selymes lesz tőle a bőröm és a krém illata valami isteni.
Tisztító hatását kb. 3 hét elteltével lehetett határozottan észrevenni. Sokkal kevesebb mitesszerem van és ami a legjobb, hogy újak nem is igazán lettek. El kellene már jutnom a kozmetikusomhoz egy jó kis alapos arctisztításra, mert azért nincs az a csodaszer, ami ezt kiváltja, de azt hiszem utána még szebb lesz majd az eredmény.



A több mint két hónap alatt a krém felét használtam el és egészen biztosan fogok még rendelni, mert nagyon megszerettem és elégedett vagyok vele.


Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...