2012. február 16., csütörtök

L'oreal Quad Pro szemhéjpúder - Golden Plum

Szeretem ezt a palettát. A sok szépségnagykövet közül, akiket a L'oreal "alkalmaz" ez a termék Eva Longoria nevéhez fűződik. A hivatalos leírás szerint ez egy szemszínhez igazodó sötét szemre való 4 részes szemhéjpúder.



Azért ez a szemszínhez igazodó kifejezés elég megtévesztő, mondjuk inkább azt, hogy a szem színét kiemelő, viszont a paletta színei csodásak és szerintem tényleg szuperek például az én barna szememhez.
A 4 rész a követezőből áll össze:
1. gyönyörű mély, sötét lila (a szempillák vonalára)
2. egy szürkésebb lila (a szemhéj mozgó részére)
3. arany (a szemhéj szemöldökcsontig tartó részére)
4. kiemelő - highlighter (a belső szemzugra)


A sorrendtől természetesen el lehet térni, de nekem nagyon tetszik az így készült smink. Külön-külön is megállják a helyüket. Ha csak a két lilát használom, akkor egy nagyon kellemes hétköznapi sminket kapok. Az arany nagyon csillog de szerintem még vállalható napközben is, a kiemelő pedig akár más sminknél is jó szolgálatot tud tenni, mert nagyon szuper kis krémes anyag, aminek gyöngyház színe van.


Nagyon tartós és jól pigmentáltak a színek. Még az applikátora is elég jól használható. Egyedül az ára nem túl baráti, de ki lehet fogni jó kis akciókat amikor megéri megvásárolni.

Igazából nagyon tetszik még a többi palettája is ebben a sorozatban, úgyhogy szerintem lehet még beruházok egy-kettőbe. Főleg a kék és a rózsaszín variációja érdekel, amit mondjuk elvileg nem az én szememhez igazodik de hát ezt majd én eldöntöm:) A csomagolás nagyon jól sikerült, nagyon ízléses az egész paletta formatervezése.


Találtam egy jó kis videót ahol a L'oreal sminkese James Kaliardos nagyon jól bemutatja, hogyan érdemes ezt a palettát használni: http://www.lorealparis.com.au/videos/james-kaliardos-transforming-day-to-night.aspx

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

3 megjegyzés:

  1. tetszik, én is szívesen beszereznék egyet, a zöld szemre valót, de kicsit drágállom :(

    VálaszTörlés
  2. Szerintem már nem kell sokat várni a Glamour szokásos 50%-os kuponjára, akkor érdemes lesz beszerezni. Igazából én is arra várok. Volt most a Rossmannban is pár hétig 25%kedvezmény rá, de még úgy drágának találtam:(

    VálaszTörlés
  3. ez a paletta nekem is meg van, és nagyon nagyon imádom.:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...