2012. november 21., szerda

Hamarosan bezár a Debenhams?

Ma elmentem megnézni, hogy mi  a helyzet a Debenhams-ban. Tegnap ugye megjelent egy cikk, miszerint kivonul Magyarországról és persze ez nem is igazán meglepetés azok számára, akik a közelmúltban jártak az üzletben, hiszen gyakorlatilag kong az ürességtől és nincs új téli árukészlet. Igaz, leértékelés se nagyon van. Abban bíztam, ha a hírek igazak, akkor esetleg ki lehet fogni nagyon jó kis akciós dolgokat, de sajnos egy-két 30%-os cucc van, illetve találtam 80%-os kedvezménnyel kínált tavaly előtti nyári kis ruhát. 
A többi termékek teljes áron árválkodnak. Szabadidő felső 20.000,-Ft körül, egyszerű béleletlen széldzseki szerűség 35.000,-Ft körül vagy bőr táska 40.000,-Ft-ért.
Gondoltam megkérdezek egy eladót, de szinte menekültek és csoportosan egy-egy sarokban beszélgettek és látszott rajtuk, hogy nincs jó kedvük.
Tegnap írtam a Facebook oldalukra, de nem válaszoltak, sőt letiltották az üzenetküldési funkciót.
Szóval sajnos a helyzet elég egyértelműnek tűnik, amit én személy szerint nagyon sajnálok. Leárazások alkalmával imádtam itt vásárolni és ez a lehetetlen kommunikációjuk is lehangoló. 

Aki tud valami konkrétumot, ossza már meg velem/velünk!

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...