2012. szeptember 23., vasárnap

Catrice Coolibri szemhéjpúder tollak

A Catrice nyári Coolibri kollekciójának legjobb darabjai ezek a szemhéjpúder tollak. Mind a négy szín gyönyörű, de anno teljes áron csak a C04 Exotitca-t vásároltam meg és a többiről lebeszéltem magam, mondván, hogy lesznek ezek még olcsóbbak is. Lettek is: a C03 Virgin Forest már 799Ft-ba került egy hónapja, és végül a még maradék két darabot sikerült immáron a jól bevált 300,-Ft-os áron megvennem.

Nagyon örülök, hogy végül mind a 4 darabot magaménak tudhatom, mert teljesen meg vagyok elégedve velük. Erősen pigmentáltak és nyáron a C04 Exotica a legnagyobb hőséget is kibírta. Gyakorlatilag meg sem mozdult a szemhéjamon és még lemosáskor is erőltetni kellett. Ez az neon korall árnyalat egyébként igazán különleges, nem véletlen, hogy ezt szereztem be elsőnek. Igazi nyári szín, így ezzel nem akartam a leárazást megvárni, amit jól is tettem. Gyakran fordult elő, hogy a 40 fokban csak ezzel sminkeltem. Meg kell jegyeznem, hogy akármennyire különleges is, nagyon kell vele vigyázni, mert könnyen lehet a vidám sminkből megfáradt tekintett varázsolni. 
 
A C02 Birds Flying High türkizkék és C03 Virign Forest türkizzöld között sokáig nem tudtam dönteni, végül az utóbbit lett a második tollam, amit beszereztem. Igazából mind a kettő nagyon intenzív, erős árnyalat és fantasztikus sminket lehet készíteni velük könnyedén. 
Viszont ha a 4 közül csak egyet ajánlhatnék, akkor az a 01 Precious Nectar arany lenne. Ha valakinek semmi más sminkes terméke nem lenne, akkor azt mondom vegyen egy fekete szempillaspirált és ezt. 
Ezzel ugyanis gyakorlatilag mindent meg lehet oldani. Estére erősebben használva csillogó, dívás smink az eredmény, nappalra, pedig egy picit tesztek a belső szemzugba, esetleg az alsó szempilla tövéhez és máris ragyogó tekintetet lehet vele elérni.
 
Nagyon sajnálom, hogy ezek a termékek is limitáltak és már alig kaphatóak. Remélem, hogy hamarosan egy újabb kollekció keretein belül új árnyalatokkal, újra elérhetőek lesznek ezek a szuper szemhéjpúder tollak.

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...