2012. szeptember 5., szerda

C&A színes csíkos ruhák 990Ft-ért


Igen, igen, jól látjátok: ezek a ruhák 990Ft-ba kerültek. Az utolsó utáni leárazáson találtam a C&A-ban. Nagyon jól mutat felvéve, semmi extra, de mégis olyan csinos. Az anyaga is megfelelő, nem az a gyűrődős fajta. A fekete öv sokat dob rajta. Nekem annyira megtetszett, hogy rögtön kettőt vettem. Először próbáltam magam lebeszélni, hogy elég egy, pláne így nyár végén, de ennyi pénzért képtelen voltam otthagyni és tényleg nagyon csinos kis darabok. Strandra éppen úgy megfelel, mint egy laza városnézéshez. Idén már nem volt alkalmam túl sokat viselni, de úgy gondolom, jövő nyáron bőven ki fogom tudni használni.




Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

2 megjegyzés:

  1. Szuper jól néz ki! Imádom a csíkosat. Most vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Két hete, de 2 napja a Westendben még láttam kéket.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...