2012. január 23., hétfő

IsaDora szemhéjpúder Quartet- Khaki Bronze

Szemhéjpúder minden alkalomra! Igen, igen, ugyanis ha semmi más nem lenne, ezzel az egy palettával számos variációban tudok sminket készíteni magamnak. Hétköznapit és alkalmit is egyaránt. A színei gyönyörűek, harmonikusak és zseniálisan kombinálhatóak.

Beszámoztam, így talán könnyebb:
1. bézs
2. barna
3. khaki zöld
4. bronz


Mind a 4 szín eszméletlenül szépen csillog. Sajnos ez a képeken egyáltalán nem látszik.
A bronz és a khaki mindent visz, talán nem véletlenül lett a palettának is ez a neve. Nagyon gazdag a pigmentáltsága és igazán tartós sminket lehet vele készíteni. Nekem 12 óra munka után is hibátlanul maradt fent.



Douglas-ban vásároltam 4ezer valahány forintért, még karácsony előtt. Tulajdonképpen valami jó minőségű rózsaszín árnyalatú palettát kerestem, de nem volt viszont az IsaDora állványa előtt letáboroztam, ugyanis ilyen barnás, bronzos árnyalatban még legalább két másik termékük is megtetszett. Erre először fel sem figyeltem, az eladólány mutatta meg és kért, hogy próbáljam ki. Ez az IsaDora tavaszi palettája volt, de állítólag annyira népszerű lett, hogy állandósult. Hát szerelem lett első látásra:)


Egészen biztos, hogy fogok még IsaDora szemhéjpúdert vásárolni, mert a hétvégén újra szétnéztem és a trio verzióban legalább kettő paletta szólt hozzám:)

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...