2012. január 28., szombat

Essence "little bakery" kézkrémek

Pont egy hete tesztelem az Essence kézkrém téli kiadásából a vaníliás almásat és a csokis málnásat. Nekem ennek a kettőnek tetszett a legjobban az illata ezért esett a választásom rájuk.
Először is kibújt belőlem a marketinges és azt kell mondanom le a kalappal a csomagolás előtt. Elég csak rájuk nézni és máris megkívánok egy jó kis almás pitét vagy málnás csokit (utóbbit egyébként tegnap vettem Szentendrén az Éden Cukrászdában)
A szórólap is nagyon jól sikerült ezért fotóztam le a krémek mellé:) Van benne egy nagyon bizalomgerjesztő süti recept:)



A vaníliás almásat éjszakára használtam. Vettem olyan lila essence kézápoló kesztyűt is, mert az enyém már elég leharcolt állapotban volt és most ez a kesztyű is 299Ft-ba került. Szóval éjszakára jó vastagon bekenve száraz kezeimet az almásat használtam, nappalra pedig a csokis málnást. 
Krém állaga nekem tökéletes és nagyon gyorsan beszívódik a bőrbe. Egyáltalán nem hagy zsíros nyomot, ezt a laptopom fényes felületén ki is próbáltam:)
Mindkettő illata nagyon tetszik, de ha választani kell akkor a vaníliás almás az első számú.
Egy hét folyamatos használat után elmondhatom, hogy beváltotta a hozzá fűzött reményeimet és találtam egy igazán jó árú (400Ft,-) kézkrémet, ami valóban ápolja és puhává teszi a bőröm, valamint javítja a hangulatomat:)

+ egy dolog: már többször észrevettem, hogy essence termékeknél összekeverednek a magyar fordítások vagy egyszerűen csak nem stimmelnek. Ennél a krémnél is elég vicces, hogy míg angolul: 24h hand protection balm addig ugyanez magyarul: 12 órás kézvédő balzsam. :)

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...