2015. január 16., péntek

DM Kedvencek 4.doboz

Az első doboz után, most a negyediket sikerült újra megszereznem. Tegnap értesítettek és ma már mehettem is érte. Hihetetlen, hogy mennyire tudok még mindig lelkesedni az ilyesmikért, viszont legalább nem veszem komolyan magam és minden dobozhoz úgy állok hozzá, ha kisorsolnak örülök, ha nem, akkor sem fogok felháborodott kommenteket hagyni a DM-nek, hogy mennyire csalódtam bennük. 
 A mostani doboz még teljesen téli designt kapott, ami nekem nem a kedvencem, ahogy a belső doboz olajzöld színe sem, viszont ettől függetlenül mindig megtartom őket, mert hát a dobozmániám nem ismer határokat.
A termékek összértéke 7643Ft,- vagyis a többihez - pláne az elsőhöz képest - alulmúlja önmagát, de 3000Ft-ért teljesen megérte.
Én legjobban a Dove Oxygen&Moisture samponnak és balzsamnak örültem, mert ez egyébként is érdekelt, így innentől kezdve nekem minden más ajándék.
A L'oreal sublime soft micellás szemfesték lemosó gél és a Colgate Maximum Cavity Protection fresh fogkrém egészen biztosan el fog fogyni, ahogyan a Balea szem- és ajakmaszk is.
Két dolgot magamtól biztosan nem vásároltam meg. Az egyik a S.he style big magic volume ultra volume definition szempillaspirál és a Garnier Neo Fruity Flow krémdezodor, most azonban itt a remek alkalom, hogy kipróbáljam őket, mert egyébként is régen teszteltem már.


Meséljetek, kinek sikerült még megvásárolnia, és kinek mi tetszik benne a legjobban?

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold új, PARFÜM oldalamat is!

4 megjegyzés:

  1. Szerencsére engem is kisorsoltak, de bárhogy is számolom, 7643 Ft jön ki nekem összértékre :D
    Én mindennek nagyon örültem benne, szerintem szuperül használható lett ez a doboz is :)
    A színnel én sem vagyok kibékülve, egy világosabb türkiz árnyalatra számítottam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. He,he, teljesen igazad van. Én beleszámoltam egy képzeletbeli 1399Ft-os terméket is pluszban:) Köszi, hogy szóltál, javítottam. Egy Rami türkiz sokkal jobb választás lett volna minden szempontból:)

      Törlés
  2. Nagyon jó dolgok vannak benne!:) A L'oreál micellás vizet félek megvenni...nagyon megosztó vélemények vannak róla. A S. he szempillaspiráloknak szerintem jót tett ez a kinézet frissítés ugyanis így sokkal szimpatikusabbak nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek mind a két termékre. Én most a szintén sokat szidott Nivea micellás vizét használom és nekem az nagyon bevált.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...