2013. november 14., csütörtök

JOY Napok 2013 ősz

Ezt a JOY Napokat most nem vittem túlzásba. Egyrészt a kedvezmények annyira nem nyűgöztek le, másrészt pedig a Glamor-napokon eléggé kiköltekeztem. Én ilyenkor ruhát már nem nagyon vásárolok magamnak, tudván, hogy másfél hónap múlva kezdetét veszi a téli leárazás, így csak a DM-ben szereztem be olyan termékeket, amikre egyébként is szükségem lenne.
L'oreal micellás lemosó - Eredeti ár: 1399Ft,- JOY ár 25% kedvezménnyel 1049Ft,- Fogytán a Bioderma lemosóm amit imádok és kizárólag a kedvezmény miatt döntöttem úgy, hogy teszek egy kísérletet ezzel a termékkel, illetve nagyon sok pozitív visszajelzést olvastam róla. Kíváncsi leszek valóban van-e olyan jó, mint a Bioderma.
Schauma Q10 hajerősítő balzsam - Eredeti ár: 599Ft,- JOY ár 50% kedvezménnyel 299Ft,- Ennyi pénzért akkor is veszek egy balzsamot, ha éppen nincs rá szükségem, mert ilyenkor nagyon megéri. Még nem próbáltam, remélem beválik.
Gliss Kur Ultimate Repair Elixír Hajolaj - Eredeti ár: 2499Ft,- JOY ár 50% kedvezménnyel 1249Ft,- Hú de jó, csak ennyit tudok mondani. Mostanában sűrűbben festem a hajam és kell az extra ápolás. Nagyon-nagyon finom, puha lesz tőle a haj.

Ha bármiről szeretnétek részletesebb tesztet akkor jelezzétek és hozom!

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is és lájkold új, PARFÜM oldalamat is!

5 megjegyzés:

  1. Jaj,ez a haj elixír engem is érdekel :). Kíváncsi lennék a tapasztalataidra

    VálaszTörlés
  2. Ok, akkor fogok róla írni részletesebben is többszöri használat után:)

    VálaszTörlés
  3. A Gliss Kur termékei nekem tökéletesen beváltak, imádom, a L1Oreal micellás vízét majd én is ki akarom próbálni, remélem írsz majd még róla, viszont a Schauma termékeitől az én hajam korpás lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, hogy írod ezt a Schauma-t, bevillant, hogy nekem is korpásodott a hajam tőle, csak már olyan régen használtam, hogy elfelejtettem. Még jó hogy balzsamot vettem, abból remélem nem lesz gond.

      Törlés
  4. Ettől a Schauma sampontól nekem rettentően bezsírosodott a hajam,nem éreztem különösebb változást,hogy erősítette volna a hajam szerkezetét. Kb 3 hónapja járok havonta a white hairben,és kezdem érezni,hogy a hajam egészségesebb és erősebb,mint előtte,meg is fogom legközelebb kérdezni,hogy miket tesznek a hajamra.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...