2013. július 22., hétfő

Yves Rocher nyári limitált újdonságok: Mangó/maracuja és piros gyümölcsök

Ezt a nyári limitált kiadást az Yves Rocher nagyon eltalálta, főleg a mangó/maracuja változatot. Ha csak az egyik mellett kellene letennem a voksomat, akkor az egyértelműen ez, mivel imádom a mangót, az egyik kedvenc gyümölcsöm. Áh, még most írás közben is összefut a nyál a számban.
Pár hete vásároltam meg a tusfürdő nagy, 400 ml kiszerelését, illetve a eau de toilette-t. A piros gyümölcsös illatból pedig a tusfürdő mini, 50 ml kiszerelést. Ez utóbbi illata is fantasztikus, kicsit joghurtos, de a fentebb említett mániám miatt, ebből nekem elég ez a kisebb, kipróbálásra.

A tusfürdő egyben habfürdő is! Nagyon jól habzik, nem szárít és finom krémes, ami plusz pont, mert bármennyire is szeretem ezeket a tusfürdőket, volt már olyan, amitől nagyon feszült a bőröm.
Már a csomagolásától is jobb kedvem lesz, annyira jó ez a kép az elején, és a friss narancsos szín felér egy színterápiával!
Az illata lenyűgöző! Nagyon egzotikus, nagyon gyümölcsös, nagyon különleges és üde. Tovább nem tudom fokozni, mert én egyébként is jóban vagyok az Yves Rocher eau de toilette termékekkel. Van egy málnás és egy kókuszos is a gyűjteményeben. A 20 ml kiszerelés tökéletes, hogy a táskába bedobjam és nyári melegben kiváló alternatíva egy parfüm kiváltásának. 
Egyébként én amióta megvettem, ezt a mangósat használom parfüm helyett. Nem olyan nehéz, de mégis tartós. Nem értem egyébként azokat, akik azt írják, nem elég tartós, mert ez ugye eau de toilette, tehát eleve nem várható el tőle, hogy akár eau de parfum-ként funkcionáljon, de ennek ellenére, nekem az illat 5-6 órára megmarad, amivel szerintem nincs semmi baj.
400ml tusfürdő/habfürdő 990,-Ft
20 ml eau de toilette 1200,-Ft



Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

6 megjegyzés:

  1. megvettem a pirosgyümis edt-t,és iiimáááádoooom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isteni illatok és komolyan éhes leszek, ha szagolgatom őket:)

      Törlés
  2. Óóóó, ráadásul nem is drágák. Már érzem a vesztemet :-D

    VálaszTörlés
  3. Megvettem mindkét limitált EDT...annyira finom az illatuk *.* mondjuk a maracujás a legjobb a kettő közül :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...