2012. október 24., szerda

Maybelline Colorama körömlakk 75 mélyvörös


A Maybelline körömlakkokat a nyáron fedeztem fel magamnak, amikor is a 299Ft-ért árusították ki a régi kiszerelésűeket. Nem apróztam el, bevallom annyira bejöttek ezek a lakkok, hogy sikerült rendesen bevásárolnom belőlük (itt és itt a végeredmény és még a +1 kedvencről nincs is kép:)) Szóval sikerült konkrétan 12db-ot megvennem. A 13-dikat viszont már a megújult Colorama lakkok közül választottam a Glamour napok keretein belül 50% árengedménnyel. Teljes áron is bármikor újra vásárolnám, 750,-Ft körül van, ha jól emlékszem. 

Az új lakkoknak sajnos már nincs nevük csak számuk. Ez a 75 -ös lenne, gyönyörű mélyvörös árnyalat. Nem tűzpiros, mélyvörös!:) Majd hozok képet egyszer tűzpiros lakkról is, de ez nem az. A fedése álom, hiszen egy rétegben is tökéletes fed. Én csak azért kentem fel egy második réteget is, hogy a barázdáimat eltüntessem, de akinek nem ilyen a körme annak tökéletes lesz egy rétegben. 

Én mindig használok alap- és fedő lakkot, és nálam 5-6 napot alapból minden lakk kibír. Persze vannak kivételek, de nekem ugye két nagy kedvencem van: OPI és Miss Sporty, de most csatlakozott hozzájuk a Maybelline is, ami így szintén bírja rendületlenül.

Annyira elégedett vagyok ezekkel a lakkokkal, hogy sajna kódolva van, hogy a 13db-os Colorama gyűjteményemet tovább bővítem. 

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...