2012. május 28., hétfő

Rossmann bevásárlás

Imádom a Rossmannos akciós állványt, mert mindig találni remek dolgokat. Persze a legtöbb esetben ha itt vásárolok, akkor sajna nemcsak innen választok.


Itt vannak rögtön a Catrice szemhéjpúderek. Háromból csak egy volt akciós.


Catrice - C'mon Chameleon 410: Nagyon szép duo-chrome szín. Eddig meg voltam nélküle, de annyi jót olvastam róla és egy nagyon jól kihasználható színről van szó, úgyhogy már be is került az alapdarabok közé. 


Catrice - Dont't Drink and Dive! 170: Ő egy leértékelt darab, olyan 400 Ft körüli áron vásároltam. Igazi élénk kék nyári szín.


Catrice - Vanessa's Paradise 490: Nagyon érdekes, mély türkizkék szikrázó szemhéjpúder. Még nem készítettem vele sminket, de már alig várom. Ki fogom próbálni narancssárgával és barnával, illetve önmagában is.


Astor ajakrúzs Ballerine Pink 101: Nem vagyok egy nagy "rúzsos", de 700Ft-ért ezt nem hagyhattam ott. Először féltem, hogy esetleg nagyon erős pink lesz felkenve, de szerencsére nem, és van egy kis ezüstös fénye is. 


Még kettő körömlakkot is beszereztem. Az Essence be optimistic 64-es számú narancssárga lakkját és az Astor Fash'n Studio 107-es számú vanília sárga lakkját. Majd mindkettőről készítek külön fotókat, ha használom őket.

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

2 megjegyzés:

  1. Annyira szépek. :) Jó kis vásár volt. A Müllerben ezek a Catrice szemhéjpúderek (és még sok más) 595Ft-ra le vannak árazva! Legalábbis felénk.

    Bár nem értem a logikát, mert a mono és a duo is ugyanannyi.

    VálaszTörlés
  2. Kösziii.:) Persze a Rossmannban is volt még több szín leértékelve, csak én voltam olyan hülye, hogy nem tudtam onnan választani:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...