2012. április 30., hétfő

MAX Factor Mastertouch korrektor - Ivory 303

A korrektor nálam a legfontosabb sminktermék. Mindennap használom ezért nagyon fontos, hogy jó minőségűt találjak. Sokáig nagyon nehéz volt igazán szép világos árnyalatot beszerezni, ezért ha éppen sikerült kifognom akkor általában hármasával vásároltam. Szerencsére mostmár erre nincs szükség, mert a gyártók gondolnak a nagyon világos bőrű nőkre is. Éppen ezért elkezdtem kísérletezni és az első választásom erre a szivacsos applikátorral ellátott Max Factor korrektorra esett.



A színe nekem hibátlan de ez persze abszolút bőrszín függő. A leírása alapján a szem alatti karikák eltüntetésére tökéletes, illetve apróbb bőrhibákra. Ez így meg is állja helyét, ugyanis egy nagyon könnyű állagú krémről van szó, amit szépen fel lehet vinni a szem alá. Fedése közepes, egyáltalán nem ül meg a ráncokban és nagyon természetes hatást kelt. Bőrhibák eltüntetésére azonban pont a fent említettek miatt nem igazán alkalmas.
A kiszerelése nagyon jó: praktikus az applikátor és a "csavargatós-adagolós" megoldás.
A tartóssága hagy némi kívánnivalót. Sajnos vannak kételyeim, hogy a nyári meleget nem fogja jól viselni, mivel már most is kb. csak 5 órát bír ki igazítás nélkül, ami nekem kevés.
Ami miatt azonban keresem az utódját az a mennyisége és az ára. Nagyon kicsit ugyanis és ehhez képest az ára viszont nagyon magas. Én ha jól emlékszem olyan 3500Ft körül vettem és egy hónap alatt a fele el is fogyott.

Összességében:

TEXTÚRA: 5/5
FEDÉS: 5/3
TARTÓSSÁG: 5/3
KISZERELÉS: 5/5
MENNYISÉG: 5/1
ÁR: 5/1

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...