2012. március 18., vasárnap

Aldo Vandini termékek

Évek óta használom Man&Schröder német márka Aldo Vandini termékeit. Elsősorban a képen látható macadamia vanília kombinációt, amit száraz bőrre ajánlanak, illetve az olíva gránátalma variációt, ami viszont nagyon száraz bőrre javasolt. Míg az előbbit inkább most tavaszra, nyárra veszem elő, az utóbbi a téli hideg hónapokban nagy kedvenc. 


A tusfürdőt vagy testápolót váltogatni szoktam más márkákkal, de ehhez a testradírokhoz mindig nagyon hűséges vagyok. Elég durva, szemcsés radírok, viszont a használata után garantált a sima és puha a bőr. Bevallom, én az arcomra is használom és teljesen jól működik, de akinek nagyon érzékeny az arcbőre, az vigyázzon azért.
Az illatuk közül nem tudok választani. Mindegyiknek igazán friss, üde illata van. Tényleg igazi wellness élményt lehet velük otthonra varázsolni.
A tusfürdők nagyon krémesek, nem haboznak, és akárcsak a testápolók használata után a bőr tényleg hidratált és bársonyos lesz.





Nekem a csomagolásuk is nagyon teszik, mert egyrészt ízléses, másrészt nagyon praktikus a tubusos kiszerelés és a  műanyag kupakjuk miatt. Előbb utóbb ki fogok próbálni egy másik illatot is, mert természetesen ezen a kettőn kívül még lehet vásárolni pár másik terméket is ebből a márkából, bár sajnos közel sem annyit, mint amennyit külföldön árulnak. Én a DM-ben szoktam vásárolni és bár nem az alacsony ár kategóriába tartoznak, szerintem megéri, mert tényleg minőségi termék, a testradírt pedig ugye nem kell mindennap használni (én egy héten egyszer szoktam) így nagyon sokáig elég.

Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...