2019. január 11., péntek

Estée Lauder Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Eye Balm - Szemránckrém teszt

A szem körüli bőr ápolása sok nő számára okoz kihívást. Nem azért, mert olyan nehéz lenne, hanem mert állandóan kísérleteztünk és újra meg újra bedőlünk a hangzatos ígéreteknek, mely szerint eltüntetik a szem alatti sötét karikákat és feltöltik a ráncokat.



Természetesen én sem vagyok kivétel. Legnagyobb problémám a sötét karikák, melyeket állandóan korrektorral próbálom korrigálni, ami miatt jobban kiszárad ez a terület és hamarabb megjelennek a ráncok.
Gyakorlatilag 20 éves korom óta használok szemránckrémet, bár az elején még nem rendszeresen. Ez azt jelenti, hogy ha megvettem, akkor persze elhasználtam, de utána volt, hogy hónapokig nem vettem semmit.
Aztán 30 fölött már tudatosan és folyamatosan használtam és kísérletezgettem. Már fiatalabb koromban is, - amikor még anyagilag nem voltam teljesen független és eszembe sem jutott, hogy megvegyek egy 4000,-Ft-os körömlakkot -, a szemránckrémnél kerestem a jó minőségű termékeket, amik ugye nem olcsóak.

A legdrágább termékbe azonban csak 35 éves korom felett ruháztam be, ami azt jelenti, hogy vettem egy nagy levegőt és 22.000Ft -20% Glamour kuponos akcióért megvásároltam egy high end kategóriás Estée Lauder Revitalizing Supreme Global Anti-Aging szemránckrémet, vagyis hivatalos nevén balzsamot.



Besétáltam a márkaüzletbe és kikértem az eladó véleményét. 3 terméket mutatott.
Egyik nekem már kevés lett volna, a másodikat ajánlotta, én pedig a harmadikkal szemeztem, de meggyőzött, hogy nekem elegendő a második, vagyis az előbb említett termék.

Hivatalos leírása:

Ez a gazdagon tápláló, multi-funkcionális  szemkörnyékápoló balzsam jelentősen javítja a szemkörnyék állagát, a bőr feszesebb, teltebb és fiatalosabb megjelenést nyer, a ráncok és karikák enyhülnek.

Ahogyan olvashatjuk, a leírása nem túl high end. Gyakorlatilag ezt látjuk így-úgy cizellálva az összes hasonló terméknél.
Elkövettem azt az óriási hibát, hogy bár vásárlás előtt százmillió véleményt elolvastam különböző krémekről, hogy ki mit ajánl és milyen az értékelése, de aztán már annyira belezavarodtam, hogy pont ezt, csak utólag ellenőrizem le.
Szerencsére megnyugodtam, mert Krémmánián kb 4,4 csillagot kapott. Lehetett volna jobb is, de hát kevés olyan termék van, ami mindenkinek egyformán bejön, pláne ebben a kategóriában.

Ezért az összegért 15ml-t kapunk, ami a szokásos kiszerelés. Reggel és este is használtam, így kitartott egy évig, tehát erre panasz nincs.

Jöjjön végre a lényeg! Betartotta az ígéretét?

Röviden: Nem.

Hosszabban:
Nekem nem érzékeny a bőröm, vagyis nem annyira, de nyilván nem is kenek rá akármit, viszont álmomban nem gondoltam volna, hogy pont ettől a krémtől kezd el égni a szemem. Ilyet korábban még sosem tapasztaltam és utána olvastam. A vélemények között elvétve ugyan, de bizony találtam olyat, aki hasonlóra panaszkodott.
Nos ezek után úgy döntöttem, hogy engem ugyan nem érdekel mennyire éget, én ezt a krémet elhasználom, mert nem fogom kidobni és az arcomra sem használom el.
Most képbe jön a tudatos önszuggeszció, mert szerencsére ez az égető érzés olyan két hét használat után elmúlt, vagy csak egyszerűen hozzászokott a bőröm és onnantól kezdve nem voltak ilyen problémáim.
Remélem mondanom sem kell, hogy azért ez nem egy jó megoldás, tisztában vagyok vele, csak hát nagyon akartam, hogy működjön.

A második dolog, ami nálam azonnal kiverte a biztosítékot, az a fényvisszaverő részecskék. Láttam én a boltban, hogy csillog, de a szem köré kenve ez még látványosabb lett.
Sokan ezt pozitívumként emlegetik, hogy azonnal friss hatást kölcsönöz a bőrnek, de szerintem ez egy óriási átverés az összes kozmetikai márkától, aki hasonlót alkalmaz! Egy optikai trükk, amit bárki el tud érni, aki kicsit is ért a kozmetikumokhoz és a sminkeléshez, de ettől még sem rövid távon, hosszabb távon meg pláne nem lesz a bőröd sem szebb, sem ránctalanabb és még a karikák is ott maradnak.

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy nincs az a méregdrága szemránckrém, ami segíteni tudna a sötét karikákon és a kialakult ráncokat sem tudja eltüntetni. Nem is ezt vártam.

Akkor mégis mit?

Tulajdonképpen kíváncsi voltam, hogy mivel tud többet egy ilyen krém, egy ilyen márka, továbbá azt, hogy ha pontoznom kellene egytől tízes skálán, akkor erre 5 pontot adnék, mert igen, javította a bőröm állapotát vagyis hidratálta, de semmi extrát nem tett hozzá és nálam az elégedettség 8 pont felett kezdődne. 
A legszebb, hogy már használtam ilyen 8 pont feletti terméket, ami egy gyógyszertári márka és ugyanez a mennyiség 8.000Ft-ba kerül, tehát egyértelműen ahhoz fogok visszatérni.

Ez a drága kis kitérő arra volt jó, hogy újra bebizonyosodjon, nincs az a szemránckrém, ami eltünteti a sötét karikákat és ráncokat, de sok esetben nem is enyhíti ezeket csak optikailag. Minden más javulás annak köszönhető, hogy rendszeresen hidratálod a bőröd, de ezt egy jó minőségű és összetevőjű akár arckrémmel is el lehet érni, plusz az unalomig ismételgetett rendszeres vízfogyasztással. 

Minden másra ott a csoda és a plasztikai sebész.

Kövess Facebookon és Instagramon, ahol egyébként megszavaztátok, írjam meg ezt a véleményes cikket.







2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...