2012. február 21., kedd

Tesminked.hu rendelésem

Valentin napi akció keretein belül vásároltam be igazán mert nagyon tetszett az ajándék Bourjois gyöngyház pigment és a szemhéjpúderekre is 8% kedvezmény járt pluszban. Olyan smink termékeket sikerült választanom, amiket már régóta ki szerettem volna próbálni.


Bourjois Mini Gyöngyház Pigment - Szín : 15. Igazi méregzöld, már alig várom, hogy valami jó kis sminket készítsek vele.


Bourjois Loose Powder Szemfesték - Szín : 8


Az én fotómon nem látszik olyan jól, viszont a tesminked.hu fényképén igen, hogy mennyire különleges színe van. Az üvegben fehérnek tűnik, csak amikor felteszed a szemhéjadra, akkor látni a lila csillogást (nem annyira lila, mint a lenti képen) Ma kipróbáltam és imádtam. Óvatosan kell vele bánni, de miután megtanultam a saját ecsetét használni, már nem volt olyan vészes. Az összhatás mindenért kárpótol, csak ismételni tudom magam, hogy ez tényleg egy nagyon különleges árnyalat.


Szerintem ez a különlegessége abból ered, hogy nem ennyire lila mint ezen a képen, csak ha fény egy bizonyos szögből esik rá.


Bourjois Little Round Pot Szemhéjfesték - Szín : 03 Rose Perlé. Keresem a tökéletes rózsaszín szemhéjpúdert és ez a darab ennek a projektnek a része.


Max Factor Vivid Impact Duo Szemfesték - Szín : Two Cents. Csoki barna és arany duó. Kíváncsi leszek, milyen sminket hozok össze vele.


Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...