2012. január 6., péntek

ASTOR pirosító - Peachy Coral

Nagyon hófehérke vagyok és nehezen találom meg a számomra ideális árnyalatot pirosítóban, hogy látszódjon is van rajtam valami, de azért rajzfilmfigura se legyek. Az Astor nekem eddig mindig bejött és most, hogy elfogyott az előző kiszerelés, amit meglepő módon már nem lehet kapni, beújítottam a legújabb, Skin Match termékcsaládjukból a Peachy Coral árnyalatot.
3 féle rózsaszín színből áll össze, én semmi korallt nem találtam benne, de mondjuk ezt nem is bánom. Felülete domború, kockás de én már kicsit megkoptattam:)



Nagyon tetszik a csomagolása. A pirosító alatt praktikus, nagy tükörrel és ecsettel bár ahogyan a képeken látszik én azt még ki sem bontottam, de vész esetére tökéletes lesz.






Ha tetszik a blogom, kövess a FACEBOOKON is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...